Hová tedd a pénzed brókerbotrányok idején?

innenhova Egymás után dőlnek be a nagy brókercégek, és velük egész bankok, lassan az ország hitelminősítését is magával rántja az örvény. Most hová tegyem a pénzem, kiben bízhatok?


Ha a párnácihába’ nem…

Igen, lassan már csak a párnacihába’ érdemes a pénzt tartani, mert a klasszikus megoldások mostanság nem hatnak túl megnyugtatóan ezen a kies, vadkapitalista tájékon.

Ahol a legnagyobb biztonságban van a tőkéd, ott gyarapszik a leglassabban: talán sosem voltak még ilyen alacsonyak a banki kamatok. Ahogy nő a hozam elvárás, úgy a  kockázat is, különösen, ha az Országos Betétbiztosítási Alap forrásai is kimerülőben vannak!

Ha vállalkozó vagy, tudod, hogy egy többé-kevésbé jól menő cégbe mennyi munkát, mennyi időt és energiát kell belefektetned. Akkor is, ha a hitelminősítésed nem épp az eget veri, vagyis egy olyan projektbe teszed bele szinte minden erőd, ami egy külső befektető számára talán nem lenne olyan ígéretes, mint amilyennek Te tartod.

 

De miben különbözik a vállalkozásod azoktól,

amelyeknek a részvényeit vásárolják?

Elsősorban nyilván a méretükben, de nem ez a leglényegesebb különbség. Ahogy az utóbbi napok szomorú tapasztalati is igazolják, egy befektető számára a legfontosabb tényező a hozam mellett a biztonság, vagyis az, hogy mennyire előrejelezhető, ami a jövőben a pénzével történni fog.

Egy multinak pontosan meghatározott céljai és stratégiái vannak, mi több, statisztikái arról, hogy mennyire képes tartani a tervet. Ha eléggé lemarad a tervtől, a részvényesek már nyúlnak a telefonért — ha a brókerük még nem ment tönkre… Neked vannak ilyen céljaid és terveid, na meg kvótáid ahhoz, hogy tudd, ma nem termeltél eleget?

Ha elég ideje csinálod már, azért azt nyilván tudod, mennyi az elég. De mi van akkor, ha azért nem termelsz többet, mert nincs, vagy nem biztos, hogy lesz, aki megvegye? Tudod, mennyi vevőd lesz a jövő héten? A jövő hónapban?

A multik tudják! Miért?

Mert ugyanolyan automatizmusaik vannak a vevőszerzésre, mint a termékeik előállítására!! Pontosan tudják, hogy reklám büdzséből mennyit és hova kell átcsoportosítani a kívánt eredményekhez: Van vevőszerző rendszerük, ami ugyanúgy futószalagon hozza a vásárlókat, mint az a másik futószalag a kész termékeket.

Egy jól működő vevőszerző rendszer tehát a legjobb befektetés: tudod, hogy mennyi pénzt kell az egyik oldalon betolni ahhoz, hogy a másik oldalon az elvárt többszörös jöjjön (dőljön!) ki. Ha a vevők ott toporognak hosszú sorokban a boltod előtt, azt már sokkal könnyebb megszervezni, hogy megkapják, amiért jöttek, ebben biztos vagyok! (Képzeld csak el…)

Neked miért ne lehetne ilyen rendszered?

Tedd a pénzed a saját vevőszerző rendszered kiépítésébe, mert ennél jobb befektetést — különösen ezekben a vérzivataros időkben — nehezen találsz! Ha felépül, akár részvényest is keríthetsz majd, hiszen előrejelezhető lesz, hogy mennyiért mennyi idő alatt mennyi vevőt lehet a bolt előtt sorba állítani. Jönnek a befektetők…!

A jó reklám nem költség, hanem a legjobb befektetés!


szonyi-janos{jcomments off}

 

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.