Ez egy kommunikációs probléma

ne Nem akarom se az informatikusok se a grafikusok kenyerét elvenni, sőt! Még sikeresebbé akarom őket tenni — mert a munkájuk vitán felül nélkülözhetetlen — de ha nem teszünk a tudásukhoz egy csipetnyi marketinget, a siker garantáltan elmarad!

 

DE KI CSINÁLJA A WEBOLDALT?

Hát ki más, mint a programozó meg a grafikus — mi ezzel a probléma?

A General Electric pár évvel ezelőtt készített a dolgozói körében (kb. 300 000 alkalmazottról beszélünk) egy felmérést a munkatársak kommunikációs készségéről, amelyből kiderült, hogy az informatikusok kommunikálnak a legkevésbé jól.

Ha belegondolsz, egész nap magukban ülnek a gép előtt, és olyan problámák foglalkoztatják őket, amiket szinte csak egymás között tudnak megbeszélni. Ha a grafikusokra nézel, igazi művészek, akiket szintén nem azért szeretünk, mert két lábbal állnak a földön.

Ahhoz, hogy egy, a való világban ténylegesen bevételeket hozó kampányod legyen, nagyon jól kell kommunikálnod, és a lehető legpontosabban venni a közönséged reakcióit — még az előtt, hogy egy fillért is költenél a weboldalad elkészítésére!

A weboldalad mondandója a fontos, amit 5 kézzel írott mondatban össze lehet foglalni egy fehér lapon. Amíg nem méred fel a célközönséged és a piaci szereplőket, ha nem határozod meg pontosan, kiket és hogyan akarsz eljuttatni a vásárlási döntésig, vagy akár az email címük megadásáig, addig ne a grafikust meg a programozót mozgósítsd, mert nem erre vannak kiképezve.

Jut eszembe: láttad már az új csomagjaimat?


Ha sikerrel ajánlod őket, megkapod ugyanazt az ajándékot, amit az Általad ajánlott vásárló kap a csomag mellé! (Ha pedig már az ügyfelem vagy, természetesen a szerződéskor fizetett összeg 10%-a erejéig INGYEN szolgáltatást kapsz! Csak van az ismerőseid között egy-két (újra)kezdő kisvállalkozó!





 

 {jcomments off}

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.