Ne gondolj az elefántra!

ne-gondolj-az-elefantraElég egyszerű kérésnek tűnik, még sem tudtad megcsinálni, de segíthet megérteni valamit, amiért örökre hálás leszel az elefántnak, amire nem sikerült nem gondolni...

 

Amire figyelsz, az van

Nagyjából 20 éve ugyanazt az autó márkát választom, de legutóbb egy kihagyhatatlan, alkalmi vétellel egy addig nagyon ritkának tartott márkába ültem át - és azóta is folyamatosan meglepődöm azon, hogy eddig miért nem láttam ezeket az autókat, hiszen annyi fut belőlük az utcákon. Minden ilyen alkalommal meglepődöm azon is, mennyire igaz, hogy azt kapjuk, amire figyelünk.

Az elefánt példája pedig jól mutatja, hogy ha valamire ellentétes értelemben gondolsz (például ha aggódsz, félsz valamítől), akkor is vele foglalkozol — hiába mondasz rá nemet!

Nem igazán hisszük el, és talán ez az egyetlen oka, hogy nem működik, de embermilliárdok életét tenné boldogabbá, hanem siklanának el a pozitív hozzáállás jelentősége fölött. Rendben: ha a jóra figyelsz, mindenben azt látod meg — de hogyan használjuk fel ezt a rendkívül ígéretes adatot az üzletben? Egy ilyen spirituális "maszlaggal" mire megyünk, ha több pénzt akarunk keresni egy ilyen kemény világban?

 Jobb legyen, vagy ne legyen rosszabb?

Elöször is döntsd el, mit akarsz! A legtöbb vállalkozó, ügyvezető azt akarja, hogy jobb legyen, és ezért borzasztóan elégedettek és nyugodtak, amikor azt látják, hogy jön a vevő, jön a bevétel. Aztán amikor valamilyen megmagyarázhatatlan okból nem jön, idegessé válnak, és elkezdenek kutatni az okok után.

Mivel foglalkoznak? Azzal, hogy ne legyen rosszabb! Akkor kezdenek el figyelni, amikor negatívumokat találnak. Nem azzal van a baj, hogy kezeljük a problémákat, ez a dolgunk. De talán jobb érzés, kellemesebb foglalatosság azt a kérdést boncolgatni, hogy amikor megy a bolt, vajon mitől megy?

 

Ilyen egyszerű

Ha tényleg jobbat akarsz, csak annyit kell tenned, hogy amikor valamilyen megmagyarázhatatlan okból nem rosszabbul, hanem jobban megy, addig keresd az okát, amíg meg nem találod: Talán egy véleményvezér posztolta a weboldalad a Facebookon? Vagy csak a szomszéd kocsmában valaki egy kicsit hangosabban beszélt Rólad? Derítsd ki, és erősítsd meg, érd el, hogy minél gyakrabban megismétlődjön, bármi is volt az!

De hogyan?

A legpraktikusabb, ha megkérdezed. Minél több adatod van arról, hogy a vevőid milyen vonalakon, milyen impulzusok hatására érkeznek, annál jobban tudod majd, hogy a marketinged mely elemeit kell erősítened, és melyek azok az eszközök, amikre nincs értelme több pénzt, erőfeszítést pazarolnod.

Talán már Te is látod, hogy mennyire fontos ez Neked, így nem fog meglepetésként érni az a javaslatom, hogy ne csak alkalmanként kérdezz: Alakíts ki egy rendszert, amin keresztül folyamatosan informálódhatsz!

Ne gondolj valami bonyolult, költséges dologra, jobban teszed, ha felhívsz:
Kérd most vadonatúj "NE GONDOLJ AZ ELEFÁNTRA!" csomagunkat 9 900 Ft helyett most

4 990 Ft-os bevezető áron!

 

Mit kapsz ebben a csomagban?

pipa Egy minikonzultációt a pillanatnyi helyzeted áttekintésére
pipa A vállalkozásod arculatára szabott formában elkészített vásárlói kérdőívet
pipa Stratégiát arra, hogyan érd el a lehető legtöbb válaszolót
plusz Egy egyszerű, de hasznos eszközt, amivel az üzleted stabilabbá teheted!

 

(Nem is rossz, igaz?)

 

szonyi-janos

 {jcomments off}

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.