Már sétálsz is be a csapdába

marketing-csapda Amikor arra gondolsz, hogyan szerezhetnél több vevőt, a következő pillanatban már azon töröd a fejed, hogy tehetnéd magad érdekessé a közönséged számára. ...És már sétálsz is befelé a csapdába!

Nem az a baj, hogy érdekes vagy

Hanem az, hogy ha mindenáron erre törekszel, mert ez épp az ellentéte annak, ami sikeressé tehet. Bármilyen furcsán hangzik is, máris megérted: Ahhoz, hogy elég sokan elég sok pénzt hordjanak eléd, elég érdeklődőnek kell lenned. Ha eléggé érdeklődő és nyitott vagy az ügyfeleidre, a leendő vevőidre, ha eléggé törődsz velük, eléggé sok mindent megtudhatsz arról, mivel segítheted őket a legjobban.

Hát ne érdekes legyél, hanem érdeklődő, és meg fogsz lepődni, mennyi információ, mennyi lehetőség hever körülötted. Már az is elég, ha érzik a törődést, mert a figyelmet a mai világban nagyra értékelik, mindenki kevesebbet kap, mint amennyit szeretne.

A celebek is így vannak ezzel, pedig ők semmi másra nem törekszenek, csak hogy figyelmet kapjanak. De ők a legjobb példa arra, mennyire zsákutca az érdekességre törekedni. Talán azért, mert ők már annyira érdekesnek tartják magukat, hogy teljesen megszűnnek érdeklődőnek lenni. Ez az a pont, ahol a marketing csapda teljesen bezárul...

A törődést, az érdeklődést is lehet üzleti irányelvvé, a vevőszerző, illetve vevő megtartó rendszered részévé tenni: Megjelenhet abban, ahogy az ügyfelekkel bánsz, ahogy hétről hétre, hónapról hónapra érdeklődsz a hogylétük iránt, felköszöntöd őket a névnapkukon, a születésnapjukon — és nem utolsó sorban abban, hogy állandóan visszajelzéseket gyűjtesz arról, mit csinálhatnál jobban ÉRTÜK!

Én is megköszönöm a Te értékes figyelmed, és eziután is számíthatsz a törődésemre!

szonyi-janos


 {jcomments off}

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.