A céged csak annyira élő, …

Te hogyan egészítenéd ki ezt a mondatot?

Mitől függ, hogy mennyire élő, mennyire aktív, vagyis mennyire sikeres a céged? Ha a cikk végére tudnád, hogy mi az az egyetlen dolog, ami a leginkább meghatározza a sikered többi elemét, végigfutnád?

Ha nincs időd, nyugodtan ugorj a végére a válaszért, nem tudlak megállítani benne. A fontos, hogy használd fel! (Segítek.)

De vágjunk is bele: Ha valaki szemlátomást nincs túl jól, hogyan mérjük le, hogy mennyire élő, mennyire van magánál?

Így van: megnézzük, hogy képes-e kommunikálni? Ha képes kommunikálni velünk, azt igyekszünk megtudni, hogy mennyire képes kommunikálni a jelen környezettel: Tudja-e, nagyjából hol van, tudja-e nagyjából mikor van, stb.

Egy ember képességei a kommunikációs képességén múlnak.

Minél jobb kommunikációban van a jelen környezettel, annál pontosabban érzékel, annál pontosabban és gyorsabban reagál. Minél jobb kommunikációban van a környezetében lévő emberekkel, annál jobban megérti őket, és annál jobban képes megértetni magát velük – legyenek családtagok, barátok vagy munkatársak. Sikeres az élet minden területén.

Ha annyira vagyunk élők, amennyire kommunikálunk, akkor annyira nem vagyunk élők, amennyi korlátot jelölünk ki.

Nos, talán észrevetted, hogy egy ideje már a cégedről (is) beszélünk, ezért fontos, hogy jól értsd: Igen, a kommunikációd korlátait Te jelölöd ki. Magadnak is, a cégednek is.

Hogy is van ez? Nézd csak:

Egy korábban életvidám nő mély depresszióba esik, amikor a férje meghal. Nagyon sajnálja, ezért próbálja visszafelé forgatni az időt. Az idő válik korláttá a számára.

Ha egy rokon vagy barát rá tudja venni, hogy kommunikáljon róla, máris jobban érzi magát. Már nem csak a múlttal hajlandó kommunikálni, hanem a jelennel is. Ha tovább javul a hangulata, eljuthat odáig, hogy már a jövőre is jut valamennyi figyelme, és akkor rendbe jön.

Pedig a férjét nem támasztotta fel. Egyszerűen odébb rakta a saját maga által odatett korlátokat. És azzal, hogy odébb rakta őket, szélesebb körben képes kommunikálni.

Te hol húztad meg a céged kommunikációjának korlátait?

Ha a cikk olvasása közben egy pillanatra is úgy érezted, hogy lehetne élőbb a céged, akkor mi az az egyetlen megoldás, ami még élőbbé teheti?

IGEN:
MÉG TÖBB KOMMUNIKÁCIÓ.

Ha többen tudnák, hogy a céged létezik, akkor többen tudnák, hogy miben segíthetsz nekik. Többen akarnának többet megtudni a termékedről, mert ők is – ahogy mindenki más – attól és annyira élők, amennyire kommunikálnak.

Miért írok erről éppen most?

Mert van egy új szolgáltatásunk – legalábbis új formában – és nagyon kicsi az esélye annak, hogy még soha nem fordult meg a fejedben, hogy jól jönne Neked egy ilyen segítség:

Átvesszük a Facebook posztjaid és hirdetéseid
napi kezelését
MOST TÖREDÉK ÁRON!
(Ez benne az új…)

Tudod, hogy kellene csinálni, de nincs rá időd, vagy nincs rá megfelelő embered? Ezeket a korlátokat most elfelejtheted!

A listaár 66%-áért vállaljuk, perc alapú elszámolással, DE AZ ELSŐ TÍZ JELENTKEZŐ 66% KEDVEZMÉNYT KAP!

(Benne akarsz lenni? Akkor gyorsan kattints ide, és válassz csomagot!)

Szőnyi János

Kategória: Blog. A cikk linkje: link.

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.