Védjegyed a névjegyed?

Volt szerencsém részt venni pár hete a Női Vállalkozók Napján, ahol nem mint látogató, hanem a pult másik oldalán, mint kiállító voltam jelen. Az egyik kiemelt feladat az volt, hogy minél több névjegy kártya gyűljön össze abba a bizonyos üvegtálkába. 

A projekt mondhatni sikerrel zárult, abból a szempontból, hogy több mint 100 darab névjegyet gyűjtöttünk, de amilyen sok kártya, olyan sok kellemetlen meglepetés is ért. Ugyanis a rendezvény után én adminisztráltam, így minden névjegykártyát egyesével volt szerencsém szemrevételezni. 

Mielőtt kifejteném a kevésbé kellemes, részét szeretném megjegyezni, hogy az esetek többségében ötletes és frappáns megvalósításokat láttam.

A névjegyek többségénél nem is ezzel volt a baj.
Hanem – és ezt nem fogod elhinni: – az olvashatósággal!
Mondtam is magamban: „Hát lehet, hogy csodaszép és ez a kedvenc betűtípusod, de ettől függetlenül kiolvashatatlan!
Ha az érdeklődő szeretne Téged felhívni vagy e-mailben érdeklődni, már a neved kiolvasásánál feladja…”
 

Erre szoktuk mondani, hogy a kevesebb néha több… és tényleg.

Sokkal vonzóbb és stílusosabb lesz, ha nem cifrázod túl, nem kell minden sarkot megtöltened valami ‘csicsával’. Valóban fontos az, hogy a névjegykártyánk tükrözze személyiségünket, de ne minden áron!

A névjegy egy nagyon kis felület ahhoz, hogy mindent közölj rajta, és sokkal fontosabb a saját személyiségednél a vállalkozásod üzenete! Ezt az üzenetet pedig csak akkor fogja venni az, akinek átadtad, ha az ő nyelvén, vagyis sokkal inkább róla szól, nem Rólad.
Ez meglep? 

Nos:
A vevőjelöltjeidet nem a névjegyed tipográfiai bravúrjai fogják felcsigázni igazán. Hanem az, ha megérzik, hogy egy fontos problémájuk megoldásában segíthetsz nekik.
Ahogy Téged is, őket is a saját problémáik megoldása érdekli a legjobban.

Ezt egyszerűen csak hidd el!
 
Apropó: Van már a vállalkozásodnak megfogalmazott üzenete?
Ami egy szlogenbe sűrítve 2 másodperc alatt világossá tudja tenni, hogy miben vagy jó és/vagy kinek?
 
Ha ez megvan, már nem marad más dolgod, mint ennek a bizonyos célközönségnek az ízléséhez igazítva kiválasztani a grafikai és tipográfiai megoldásokat.
Úgy, ahogy neki tetszik – nem úgy, ahogy Neked!!
Ha másért nem, azért, mert Te leszel az utolsó, aki a névjegyed láttán úgy döntesz, hogy vásárolsz magadtól.
 

Lehet, hogy ez egy elég meredek nézőpont váltás a számodra.

De ha nehézségeid adódnak, szívesen segítünk Neked megtervezni olyan névjegykártyákat, amelyek megfogják és lenyűgözik az embereket minden felesleges ciráda nélkül.

Ha kell, a fő üzenetet is segítünk megfogalmazni, és ez nem csak a névjegykártyád hatékonyságán fog sokat dobni, de minden máson is, ahol a logóddal együtt megjelenik.
 
Nem elég, hogy összhangban lesz a brand-ed arculatával, de kiemelkedik majd a tömegből és professzionális hatást kelt majd, ahogy Te is!
 
Keress fel bennünket akár most,
és legyen a névjegyed TÉNYLEG a védjegyed!

Szőnyi Laura

Kategória: Blog. A cikk linkje: link.

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.