Hülyén hangzik, de nincs időd haladni

nincs-idod-haladni Egyfolytában tűzoltással foglalkozol? Átdolgozod a napokat egymás után, és alaposan el is fáradsz minden estére úgy, hogy a Nagy Célhoz alig jutottál közelebb, mert apró-cseprő problémák megoldásába bonyolódsz folyamatosan?

Akkor talán nézz fel a munkából egy pillanatra!

 

Ha így megy tovább, mennyi idő alatt éred el azt a forgalmat, azt bevételt, amit kitűztél?
Mit is tűztél ki?
Ezt csak azért kérdezem, mert a mai körülményeket ismerve azon sem csodálkoznék, ha közben ki is ment volna a fejedből, hogy tulajdonképpen miért is robotolsz reggeltől estig — nem Te volnál az egyetlen…

(Vagy a puszta túlélésért küzdesz?
Ha netán így van: Nem kevés az egy kicsit, ma azért dolgozni, hogy holnap tovább dolgozhass?)

Tudom, hogy ezek túl egyszerű kérdések, de nap mint nap találkozom olyan ügyvezetőkkel, komoly üzletemberekkel, akik ebben a cipőben járnak, és emiatt szorulnak segítségre.

Így arra jöttümk rá, hogy a megfelelő kérdés feltevésével is sokat tudunk segíteni, mert ha ránézünk egy problémára, úgy ahogy az van, 90%-ban már adott a megoldás is!


A megoldás pedig a követlező:

Ha már tudod, hogy nyomnod kéne a céged a neten, de egyszerűen nem jutsz el odáig, hogy csináld, csak annyit kell tenned, hogy találsz valakit, aki megcsinálja!

Bonyolult?

Nem: Ha például nekünk szólsz, én a cél kitűzésétől a tervezésen, a megvalósítás napi teendőin át az eredmények kiértékeléséig mindenben segítünk Neked:

 

webstarter-banner

Mit kapsz ebben a csomagban, mindössze 9 900 Ft-ért?

 

nyil

Keresőszó felmérés

Megvizsgáljuk, hogy a piacodon mely kifejezések
a legnépszerűbbek, mert ezek ismeretében tudjuk pontosan meghatározni a célközönséged méreteit és a versenytársaid erejét. Így meghatározhatjuk azt a csapásirányt, ami a lehető legkisebb erőfeszítéssel a legtöbb eredményt hozhatja.

nyil

Versenytársak felmérése

Ha tudjuk, milyen keresőszavak a fontosak a piacodon, megtaláljuk az ellenfeleid is,  és megnézzük, mennyire erősek. Ha túl erősnek találjuk őket, akkor is van megoldás,
de mindenképp jobb, ha az elején derül ki,
és nem akkor, amikor már beleszaladtunk egy nagy ütésbe…

nyil

Javaslatok a stratégiára

A konzultáció legfontosabb részében meghatározunk egy olyan lépés sorozatot, mellyel nem csak a látogatottságod növelheted — a Google-on, a Facebook-on, illetve egy jól felépített mail-kampányon keresztül — hanem a vevőid számát is:
Hiába jönnek a látogatók ezrével, ha senki nem vásárol Tőled!

nyil-ajandek

Extra: Facebook oldal ajándékba!

Ha még nincs Facebook profilod, most készítünk egyet Neked — ha már van, átalakítjuk úgy,  hogy még hatékonyabb legyen.
Ha nincs még weboldalad, ezt tudod használni addig is,
amíg nem készül el az is!
Csak azért, hogy ne menj el üres kézzel…

Ne töprengj, ezen csak nyerhetsz!

EGY BIZTOS: HA NINCS IDŐD TERJESZKEDNI, ELŐBB-UTÓBB BAJBA KERÜLSZ!

GONDOSKODNOD KELL RÓLA!{jcomments off}

 Hívj most a 06 70 60 33 83 0 számon, vagy írj itt!

 

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.