Ez a pár mondat Rólad fog szólni. Arról, hogy pontosan mit is akarsz elérni. Pontosan mit is akarsz elérni? Mi a célod? Mi akadálya, hogy elérd?
Ez egy játszma,
- aminek van célja (pl. hány gólt rúgsz);
- vannak korlátai (pl. a pálya szélét vonal jelzi) ;
- és vannak bizonyos szabadságai (amit a szabályok által adott mozgástéren belül megtehetsz)
A játékot úgy hívják, hogy Élet (hogy érdekes legyen, pl. a Te életed), amit cél nélkül el sem tudsz képzelni, igaz? Remélem! Talán Te is tudsz példát mondani olyanokra, akik belepusztulnának abba, ha nem dolgozhatnának tovább — vagy már bele is pusztultak.
Ez egy nagyon fontos dologra hívja fel a figyelmet: A cél nem egy szalagra írt szó az út végén! Nem előtted, hanem Benned van, mint egy sugárhajtómű üzemanyaga feszít szét, és röpít Téged a hely felé, ahová meg akarsz érkezni.
Hogy milyen sebességgel, az nagyban függ attól, hogy mekkora a célod.
Próbáld ki! Képzeld el, hogy holnap a következő elhatározással kelsz fel: „Ma meg kell innom egy kávét!” (Ha törik, ha szakad…) És most képzeld el, hogy ugyanezen a reggelen egymillió dollár bevételt szabsz meg magadnak — estig. Az első vagy a második esetben fogsz gyorsabban kikelni az ágyból?
Azt fogod találni, hogy minél nagyobb célt tűzöl ki magad elé, egyúttal annál nagyobb akadályokat támasztasz magad elé. (Egymillió dollár? Estig? Maradjunk inkább a kávénál?) A probléma pedig elég gyakran az, hogy ezek az akadályok célokká válnak, még hozzá egyre kisebb célokká — valahogy így:
„Szilveszterre el akarok jutni Kubába! Szuper! Mennyibe kerül? …Meg kell szereznem ezt a pénzt!”
„Munkahelyet kell változtatnom, különben nem fog menni. …Vennem kell egy Expressz újságot!”
stb.
Azzal a világon semmi baj, hogy ha a végcélt részcélokra osztjuk (ezt kezdd el tanulni, mert nagyon sokat segít), de inkább az a jellemző, hogy ez nem tudatosan történik: szép lassan elveszünk a részletekben, és 10-20 év után már azt sem tudjuk, hova indultunk…(Te hova indultál? Mikor volt ez?)
Ha meg akarod tartani a sebességed, válassz nagy célt, és egy pillanatra se vedd le a szemed róla. Ne csak merj, de akarj nagyot álmodni, és az ötleteid is ehhez mérten nagyobbak és jobbak lesznek — ezt is kipróbálhatod!
Minél nagyobb játszmát választasz, annál több játékost kell bevonnod, és minél több játékost akarsz bevonni, annál hatékonyabb kommunikációra van szükséged.
Ma a webnél hatékonyabb marketing eszköz nem létezik, gyorsabb és olcsóbb biztosan nem. Csak döntsd el, kit akarsz elérni és miért, a részleteket megbeszéljük!
Nem „hazabeszélek”: Nézd meg ezeket a számokat!
Persze. Segítünk.
Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.Keress bátran!