Mi változott?

Marketing A market-ing, már fordítom is: piac-ozás. Nagymama kimegy a piacra, ahogy mindig is csinálta, és megpróbál kedvet csinálni a vásárláshoz. Hogy mi változott? Semmi!

A piacozás lényege semmiképpen, csak a módszerei.

A marketing ma már kifinomult technológia, ami mára nagyhatalommá nőtte ki magát, gondoljunk a plázákra, a hypermarketekre, a gigászi reklám-büdzsékre. Döbbenetes tömeg, döbbenetes forgalom.

Ez a marketing célja.

Milliókat mozgat meg, és minimum milliókba kerül, ott van például a piackutatás… Tény, hogy ma már nem elég a nagy ötlet a meggazdagodáshoz (ha nincs mögötte egy hadigépezet), de nem is mindig szükséges. Elég egy jó felmérés, ami pontosan megmutatja, mire van szükség, és ha pontosan azt kapja a tömeg, amit akar, meg is veszi.

A baj az, hogy aki nem „piacozik”, azt már észre sem veszik.
De kinek vannak itt tízmilliói a marketingre egy-két multin kívül?

Neked van?

Jó. Lássuk, mit tehetünk.
Ha annyit már tudunk, hogy elég sok ember problémáján segíteni tudunk azzal, amit csinálunk vagy amivel kereskedünk, két kérdés marad: Az egyik, hogyan érjük el őket; a másik, hogy mit mondjunk nekik, hogy ne csak egy próbálkozás maradjon a kedvcsinálást illetően.

Ami a kommunikációs vonalakat illeti, ma a leg költséghatékonyabb módja a közönség célzott elérésének az internet, mert ma már minden vásárlóerővel rendelkező polgárnak nagy valószínűséggel van széles sávú elérése. És ő maga jön el a webáruházadba — ha van már webáruházad (van már?) — nem pedig Te zaklatod őt, hogy vásároljon. Ott sem vagy…

Tudja mit akar, és ha Te is tudod, akkor azt is, hogy mit mondj neki.
Persze nem biztos, hogy elsőre kitalálod a helyes szórendet, a hatásos illusztrációt, de folyamatosan tudod tesztelni, kvázi ingyen! A weben több ezer pontos adat áll rendelkezésedre piackutató cég milliós költségű közbeiktatása nélkül, és ha változtatni akarsz a háttéren vagy a szlogenen, nem kell ezer óriásplakátot újranyomtatni, és hónapokat várni a következő piackutatásig.

Mit szólsz?

Bármi is jutott eszedbe, mondd el a telefonba: 06 70 60 33 83 0—— — érdeklődéssel hallgatom!

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.