Vagy – vagy nem vagy?

kulonbozom Az első állításnak egyenes következménye a második — és akkor is igaz, ha kiverte a biztosítékot… Mi több, nem csak az irodalmi életben, ahol Ignotus működött, de azon a piacon is ahol Te működsz!

Te miben különbözöl?

 Lehet, hogy nem reklámozod a céged túlságosan, mert egyrészt nem hiszel az efféle tolakodó szlogenekben, másrészt nagyjából „elvagy” azzal a vevő mennyiséggel, ami az elégedett vevőid ajánlásaiból bejön. A különbség itt is megvan, még hozzá a piacon az egyik legértékesebb: Benned megbíznak! Azért jönnek Hozzád, mert egy barátjuk szerint Tőled jó kiszolgálást, jó árat fognak kapni.

A bizalomnak óriási szerepe van a vevőszerzésben — ahogy arról egy korábbi bejegyzésemben még többet megtudhatsz — de ha már felépíted mondjuk heti 2 új vevőben, miért ne építhetnéd fel heti 20 vevőben is?

Ha törekszel rá, hogy valahogyan kitűnj a tömegből, a piacodon versenyző cégek közül, egyre többen észre fognak venni, és egyre több lehetőséget kaphatsz arra, hogy bizalmat építs újabb és újabb eljövendő vevődben.

tilos 

 

DE HOGYAN?


Az első lépés
: Határozd meg minél pontosabban, hogy kik a vevőid! Ha megszólítod őket, kitűnhetsz, mert azonnal felfigyelnek Rád: Ha odaszólsz a tömegnek, hogy „Hé, emberek!„, lehet, hogy senki sem kapja oda a fejét — de ha azt mondod: „Aki cukorbeteg, figyeljen ide!”, biztos lesznek páran, akik odanéznek.

A második lépés: Ha már tudod, kik a vevőid, próbáld minél alaposabban felmérni, mi jár a fejükben? Milyen problémáik vannak? A cukorbetegeknél maradva fel tudnád sorolni, milyen nehéz bizonyos ételekről lemondani, figyelni az inzulin adagolásra, stb., stb. Erre pedig egyetértően bólogatnának, találva éreznék magukat, Te pedig további egyetértésekre juthatsz velük…

De ez már a harmadik lépés: További egyetértésekre juthasz velük például azzal kapcsolatban, hogy miért a Te megoldásod a legjobb nekik. Ehhez számba kell venned minden elképzelhető szempontot, ami alapján a vásárlód dönthet, és megnézni, hogy ezeket vizsgálva a megoldásod miben jobb a piacon elérhető többi megoldástól? És ebben benne van a parkolóhelyek száma a boltod előtt, de akár a fűszálaké is!

A negyedik lépés: Ezeket az előnyöket egyértelműen és világosan kommunikálni kell. Sokkal fontosabbak a vevőid számára, mint az, hogy a céged mikor alakult, vagy hasonlók, amit a Rólunk rovat eléggé elcsépelt stílusában száz meg száz cég kommunikál — mint ha ez bárkit érdekelne a saját problémáján felül…

 

Persze ennek a négy lépésnek is bőven vannak további trükkjei és buktatói,  és én nagyon szívesen megmutatom őket, de lényegében ezt kell csinálnod. És már csinálhatod is, mert ezzel a kezedbe adtam a kulcsát annak, hogyan lehet minden 2 helyett 20 vevőd.

Már ha ezt akarod.

 szonyi-janos

Köszönet a Lélekpillangónak a gyönyörű illusztrációért!

{jcomments off}

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.