Biztos az olcsó ár az egyetlen megoldás?

olcso-ar Ha épp a nők táborát erősíted, ugye akkor is átérzed, hogy olcsónak lenni — nem jó! Pedig hány vállalkozóval találkoztam már, aki meg van győződve róla, hogy „ebben az országban a vásárlót csak az ár érdekli!”.

 

 

Kész öngyilkosság


Ha magad is elhiszed, hogy az ár az egyetlen szempont a vásárlóid számára, azzal gyakorlatilag a sírod ásod meg — és nem csak a magadét: Ha van még néhány versenytársad a piacon, akik ugyanúgy nem tulajdonítanak elég jelentőséget a marketingnek, és egymás árainak alulmúlását használják elsődleges vevőszerző eszköz gyanánt, akkor az egész piaci szegmenset teszitek tönkre viszonylag rövid idő leforgása alatt.

Aztán azt kérdezitek magatoktól:

„Hogy van az, hogy pár éve még vígan eltartottam a családom, most meg annyit dolgozom, mint egy állat, és nem jutok egyről a kettőre?”

Hát így…

Mi a megoldás?

Nem is olyan nagy túlzással több száz más vevőszerző eszköz áll a rendelkezésedre — meg én is, hogy egymás után bevezessük őket a cégedben — csak foglalkozz ezzel igy egy kicsit többet!

Akarsz kevesebb munkával több pénzt keresni?

Tudom, hogy ez egy hülye kérdés, de nem elég jól válaszolni, csinálni is kéne valamit!

 

 

 

 

 

{jcomments off}

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.