Hogy akarsz egy ilyen piacon új vevőket szerezni?

{jcomments off}kupon A mai világban az emberek ott spórolnak, ahol tudnak, és a kelleténél is jobban figyelik, hogy mire költik a pénzüket: Egy friss felmérés szerint a vásárlási hajlandóság világ-ranglistáján Magyarország az 56.

Rosszabb, mint a fociban!

 

 

Hogy akarsz egy ilyen piacon új vevőket szerezni?

Az árverseny önmagában sosem volt jó megoldás, mert ha túl olcsó vagy, éhen halsz!
És az sem fog vígasztalni, hogy a konkurenciád is belepusztult.
….De a vevők semmi mást nem akarnak, csak az alacsonyabbbnál is alacsonyabb árakat!

Mi a megoldás?

Ha elég sokan vásárolnak olcsóbban, igaz?
Hát jó: csináljunk egy óriási hírverést, szerezzünk új vevőket, mert ha csak a régi vevőknek árulunk olcsóbban, akik amúgy is vásárolnának, azzal nem vagyunk kisegítve.

Mennyibe kerül egy ilyen hírverés?
Sokba! És nem ez a fő probléma, hanem az, hogy nincs az az TV-, újság- vagy óriásplakát kampány, ami garantálja, hogy ezt a pénzt visszahozza, és akár még hasznod is lesz belőle.

 

Neked sincs pénzed kísérletezni!
De ki garantálja, hogy nem buksz a reklámköltségeiden?

Senki!
OK: Mit szólnál egy olyan marketing megoldáshoz, amiért csak akkor kell fizetned, ha garantáltan bevételt hozott? Egy ilyen megoldás a közösségi vásárlás, ami arról szól, hogy ha már olcsón vásárolnak Tőled, legalább tömegesen csinálják. Az ennek a megszervezésével foglalkozó cégek 2011-ben 3 és fél millliárd forint forgalmat csináltak Magyarországon.

 

kupon1

 


Talán Neked is rá kell nézned erre a dologra, nem gondolod? 

 

Öt ok arra, miért olyan jó Nekünk a kuponozás

1. Csak azért a forgalomért kell reklámköltséget fizetni, amit a reklám hozott. Ez tervezhetőbb…

A nagy kérdés, mely szerint „A reklámköltségek 90%-a kidobott pénz – igen, de melyik 90%?” ezzel meg van oldva:
A kedvezménnyel fizeted meg a reklámot, de csak azt a reklámot, ami már bevételt hozott. Minden anyagi kockázat a kupon cégé, minden hirdetés elkészítési és fenntartási költsége őt terheli.

Ha nem hirdeti meg elég jól a kuponjaid, ő veszít, nem Te.

 

2. Potenciális vevők százezreit el tudod érni az ajánlatoddal — de olyanokat ám, akik tényleg akarnak vásárolni!

Ezeket a hirdetéseket nem unják, hanem árgus szemekkel böngészik! Nem a filmek szünetében játszák őket, amikor a potenciális vevő kimegy sörért, hanem olyan weboldalakra kerülnek, ahol havi szinten több százezren válogatnak, mert ezért jöttek. 

Érzed a különbséget?

 

3. Mennyibe kerül félmillió ember elérése?

Havi szinten százezrek látják a kupon ajánlatod különböző weboldalakon. Százezer szám mennek ki a hírlevelek, és százezer szám jelennek meg Facebook oldalakon a kupon ajánlatok. Ennyi embert hagyományos módon elérni még a legolcsóbb szórólapos megoldással is milliókba kerülne,tehát pusztán a megjelenéssel is jól jársz: akkor is találkoznak Veled a vevőjelöltjeid, ha nem épp Rád esik a választásuk – egyelőre… 

De amíg nem jönnek be az üzletedbe a kuponjukkal, addig — tudod: — Neked ez egy filléredbe sem kerül! 

 

4. Az első vásárláson még nem nyersz, de minden kupon beváltásával van egy új vevőd, akiből törzsvásárló lehet!

Ha ügyesen határozod meg a kedvezmény mértékét és azt a terméket vagy szolgáltatást, amire kedvezményt adsz, akkor olyan közönség fogja igénybe venni, aki – ha meggyőződött róla, hogy a szolgáltatásod, terméked jó neki – vissza fog jönni.  
Már az első vásárlásnál is sokkal jobban jársz, mint hinnéd (kiszámolom Neked, ha akarod), különösen, ha olyasmit is vesznek, amire nem kapnak kedvezményt.

De mindenképp csökkenti a terheid, ha pl. a szállodádat üresen is világítani meg fűteni kell, igaz? 

 

5. Ha jól választasz partnert a kuponozáshoz, segítséget is kapsz a vevők megtartásához

Egy tapasztalt, felelős üzleti partner nem csak egyszer akar Veled üzletet kötni, ezért alapvető érdeke, hogy olyan üzletet kössön, amivel mindenki jól jár.
Járjon jól a vevő azzal, hogy jó szolgáltatást kap, Te pedig nem csak azzal, hogy törzsvásárló jelöltek tömegei érkeznek Hozzád, hanem leginkább azzal, hogy  legalább 10%-uk Nálad is marad.
Ez egy összetett probléma, de némi tapasztalattal és a megfelelő hozzáállással (amit sajnos nem minden piaci szereplő mondhat a magáénak) egy jó kupon cég valójában ezt viszi végig, erre való — nem pedig arra, hogy féláron szakadj meg a munkában!

 

kupon2

 

 

Ami engem illet, szívesen átsegítelek a buktatókon, és gondoskodom róla, hogy a kampányodba a lehető legjobban illeszkedjen ez az új összetevő — amit a helyedben én nem hagynék ki!

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.