Kívánj valamit!

kivanj-valamit Ha túl régóta szeretnéd, hogy teljesüljön, nagyon fogsz neki örülni — ha épp csak most pattant ki a fejedből, akkor pedig azt kívánom, minden álmod ilyen gyorsan váljon valóra!


Van köze a bevételeidhez?

Ha valami olyasmit kívántál, aminek semmi köze a bevételeid alakulásához, nem biztos, hogy tudok segíteni (ha mégis, nagyon szívesen). Nagyobb az esélye annak, hogy nem kevés pénzbe kerül, különben már régen megszerezted volna...

Biztosan van terved, hogy elérd. Nincs? Csinálj egyet! Ha már van, húzd át a határidőt, és hozd előbbre, sokkal előbbre. Még a gondolata is jó érzéssel tölt el annak, hogy ennyivel korábban megvalósítod a célt — de sikerülni fog?

Azokkal az eszközökkel, amiket eddig használtál, azzal a sebességgel, amivel eddig haladtál, nem biztos. Váltanod kell…

Ezzel talán nem mondok újat, és ha olvasod a blogomat, az sem okoz meglepezést Neked, hogy összeraktam egy csomagot, ami a legegyszerűbb, legolcsóbb eszközökkel egy kerek hónapon át masszírozza a célközönséged, a régi és a leendő ügyfeleid. Ennyi idő bőven elég lesz arra, hogy kipróbáld, milyen hatással van a bevételeidre, ha tudatosan, rendszeresen és folyamatosan reklámozol — aprópénzért!

1. Facebook, minden nap

A hónap minden áldott munkanapján készítünk egy egyedi, a céged arculatát viselő plakátot a Facebook profilodra. A közösségi médiát használók közül minden 10. állít elő rendszeresen egyedi tartalmat, a 90% csak megosztja, amit talál… Te is az elithez akarsz tartozni? Hát tessék, itt a lehetőség!

2. Minden héten hírlevél

Hetente összeállítunk egy levelet, amit kiküldünk a régi és a leendő ügyfeleidnek. Ha lehet, nem ugyanazt: Az egyik héten a meglévő, a másikon az leendő ügyfelek listájára küldünk az adott célcsoportra szabott levelet.

3. Előtte tervezés, utána finomítás

Az elején megtervezzük, hogy mit fogunk csinálni, próbálunk egy adott irányba elindulni, nem csak úgy általában „reklámozni”. A végén pedig szentelünk időt annak, hogy megvizsgáljuk, mennyiben volt sikeres, amit elterveztünk, és mennyiben nem, így a következő nekifutásunk még erdményesebb lehet.

Ez egy 50 000 Ft értékű csomag, amit az indításakor fél ár alatt meg tudtál (volna) szerezni, de úgy gondolom, hogy 30 000 sem sok érte. Az viszont újdonság, hogy a hírlevél és a Facebook modult külön-külön is megveheted!

Talán már megszokhattad, hogy az ajánlatom végén mindig van extra bónusz, és most sem szeretnék csakódást okozni:

+1. Google Adwords féláron

 Ha a csomagod kiegészíted egy Google hirdetéssel, vagyis egy hónapon át a Google első képernyőjén akarsz lenni a legfontosabb kereső kifejezéseidre, elkészítem a hírdetésed ugyancsak 60% kedvezménnyel 4e Ft-ért, és elintézem Neked, hogy a Google is féláron számítsa meg Neked: A 15e Ft-os befizetésedhez kapsz egy 15e Ft-os ajándék kupont, így egy hónapon át napi 1000 Ft-ért kattintgathatnak Rád!

Ez egy 40e Ft értékű csomag 20e Ft-ért!

Ezek bődületes kedvezmények, és azt a célt szolgálják, hogy belekóstolj a rendszeres kampányolás ízébe, ha még nincs róla tapasztalatod, mert ez az egyetlen hatékony módja a vevőszerzésnek. Csak egy dolgot kérek cserébe, a gyorsaságod:

Utalj most 10800014-80000006-12235287 számlaszámomra, mert az ajánlat 24 óráig érvényes, ezért ha kérdésed van, tedd fel most, és dönts!

 

Persze. Segítünk.

Bízunk benne, hogy ezzel a blog bejegyzéssel is tudtunk használható gondolatokat adni. Ha elakadnál a megvalósításban - vagy egyszerűen csak kényelmesebb Neked úgy, szívesen megcsináljuk mi.

Keress bátran!

    Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.