Te miért nem vagy első a Google-ban?

google-az-ordogElőször is azért, mert semmi kedved minden egyes kattintásért külön fizetni a Google-nak? Ez érthető! De hogyan találnak meg a vevőid? Tudtad, hogy az első képernyőn megjelenő találatok elviszik a Google felhasználók 75%-át?

Nem vagy ott az első képernyőn — olyan, mint ha nem is lennél!

Ha az első képernyőről minden organikus (nem fizető) pozíciót kiszorítanak a hirdetések, akkor jobban teszed, ha mégis megfontolod egy saját hirdetés elkészítését és finanszírozását — nagyon szívesen segítünk, hogy sikered legyen vele, és bőséggel visszahozza a pénzt, amit ráköltöttél.

De ha azt látod, hogy vannak olyan keresőszavaid, amikre nem olyan nagy a tülekedés, tehát az első képernyőre bejut 2-3 organikus helyezett is, akkor hosszú távon jobb befektetés arra költeni, hogy köztük légy.

Ez sincs ingyen, mert — erre már nyilván magad is rájöttél — komoly szaktudás és sok munka kell egy ilyen pozíció megszerzésére és megtartására. De ha sikerült, már minimális ráfordítással szinten tartható, és folyamatosan hozza at új vevőket!


A játék neve: SEO

(Search Engine Optimization = kereső eszköz optimalizálás)

A megoldásnak két fő összetevője van, az egyik a weboldal külső környezetében keresendő (“off-page” SEO), a másik a belső szerkezetében, illetve abban, ahogy a Google-lal kommunikál (“on-page” SEO).

Ami a külső környezetet illeti, kifejezetten előnyére válik a helyezésünknek, ha minél több, jó minőségű ajánlásunk van más weboldalakról — akár úgy, hogy mi magunk helyezzük el ezeket, pl. apróhirdetések, katalógus bejegyzések formájában.
Ezt a munkát akár Te magad is megcsinálhatod: Ha az elején kérsz tőlünk egy kis segítséget a hogyanját illetően, akkor rájössz, hogy akár a 12 éves lányod is képes rá. (Vannak azért buktatói, tehát mindenképp egyeztess, mielőtt belevágsz, mert kárt is okozhatsz vele!)

Ami a belső optimalizálást, a Google-lal folytatott kommunikációt illeti, már nem ilyen egyszerű a helyzet. Az oldalad megítélésében olyan tényezők is komoly szerepet kapnak, amelyek kezeléséhez programozóra van szükség — még hozzá olyan speciális tudású, tapasztalt szakemberre, aki jól ismeri ennek a területnek minden csínját-bínját.

Hogy miért? Nagyon egyszerű:
Nem Te vagy az egyetlen, aki jó pozíciót akar elérni a Google-ban!

Ezért azt javaslom, hogy ha komolyak a szándékaid a Google-t illetően, bízz meg inkább egy specialistát, mert túl sokáig tartana, ha mindennek Te magad néznél utána…

Most adok ehhez még egy okot:
A több hónapos munkát, mely listaáron 30e Ft-ba kerül, most megkaphatod 24e Ft-ért!

Még ez is kívül esik a komfortzónádon?
Válaszd a részletfizetési lehetőséget, adj most csak 10e Ft-ot, és letudtad az első részletet a háromból, mi pedig már kezdjük is a munkát!

Ha már a komfortod szóba került: Milyen érzés lenne, ha az oldalad — ami heti szinten a megszokott mennyiségben hozza az új vevőket — valamilyen támadás áldozatává válna, és több napra le kellene állnia? (Különösen azután, hogy most megint költesz rá…)

Én tudom milyen érzés, velem már megtörtént. Ezért arra gondoltam, hogy ha egy kitűnő programozó már úgyis kézbe veszi az oldalad, foglalkozzon a biztonságával is. Fogadj hát el tőlünk egy nagyon hasznos extrát:

Ha hajlandó vagy a teljes összeget akár egyben, akár három részletben kifizetni, ajándékba adunk Neked egy tűzfal komponenst, ami nagyságrendekkel növeli meg a rendszered biztonságát — és a verziófrissítésről is gondoskodunk!*

*Az ajánlat a 10 lapnál nem nagyobb terjedelmű, Joomla rendszerű weboldalakkal rendelkező partnereinknek szól. Ha ennél nagyobb terjedelmű az oldalad (pl. webáruházad van), vagy esetleg nem Joomla-n fut, akkor is szívesen segítünk, csak hívj egy személyedre szabott árért!

{jcomments off}

Friss adatvédelmi tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért.